Галын бэлтгэл хичээлийн хөтөлбөрүүд


                                                                                          

TAFT 101“Галын бэлтгэл” хичээлийн
хураангуй хөтөлбөр
1 кредит,
48  цаг
Буудагч мэргэжлээр  “мэргэшүүлэх” хичээл
Багшийн код IT08
0.5:1.0:2.0:0.5
Багш
Дэслэгч Д.Ганхөлөг

1.      Хичээлийн зорилго: Суралцагчид автомат, гар гранатууд, хичээлүүдийг судлан сургуулийн буудлагын дасгалын болзолуудыг мэддэг, боловсруулж чаддаг болох. Буудлагын зэвсэгээр буудах арга барил эзэмшүүлэх, буудлагын зэвсэгт цэвэрлэгээ тосолгоо хийх, бага хэмжээний эвдрэлийг засдаг болгох, гал удирдах мэдлэг, дадлага, чадвар олгоход оршино.  
2.      Уялдах хичээлүүд: Ерөнхий тактик, цэргийн байр зүй
3.      Хичээлээр олгох мэдлэг, ур чадвар:
Мэдлэг: автомат, гар гранатуудын үүрэг, зохион бүтэц, эд анги механизмын харилцан ажиллагаа зэрэг сэдвүүдээр оно  лын мэдлэг эзэмшсэн байна.
       Чадвар: 7.62мм-ийн АКМ, байлдааны гар гранатуудын талаар онолын мэдлэгтэй, буудлагын үеийн гацаа, гэмтлийг илрүүлэн засаж чаддаг, байлдаанд хэрэглэж чаддаг болсон байх 
 4.  Хичээлийн сэдэв:
1.    7.62мм-ийн АКМ
2.    Байлдааны гар гранатууд
3.    Сургуулийн буудлагын анхны дасгал
5.  Сургах арга: Лекц, дадлага, буудлага, бие даах ажил
6.  Хичээлийн зохион байгуулалт:
*      Лекцийн цаг 8
*      Дадлагын цаг 18
*      Буудлагын цаг 6
*      Бие даах ажлын цаг 16
7.  Үнэлгээний хэлбэр:
Үнэлэх журам Багшаас сонсогчдын суралцах үйл ажиллагааг кредит үнэлгээгээр /60 хүртэл оноогоор / үнэлнэ.
Үүнээс:
А” - 10 оноо /хичээлийн ирц-2, хичээлийн идэвх-3, тэмдэглэл хөтлөлт-5/
В” - бие даасан ажил, эх зохиол, ном материал судлах -20 оноо
“С”-  сэдвийн хамгаалалт, бичгийн ажил, тестийн дүн -30 оноо
“D”- улирлын /энгийн болон бататгах/ шалгалт-ын комиссын бүрэлдэхүүн шалгалтанд сонсогчдыг кредит үнэлгээгээр 40 хүртэл оноогоор үнэлнэ.
Сонсогчдын сурлагын эцсийн дүн нь багш, шалгалтын комиссоос өгсөн кредит үнэлгээний нийт онооны нийлбэрээр тодорхойлогдож, БХИС-ийн сургалтын бодлого зохицуулалтын алба /СБЗА/-наас гаргасан кредит үнэлгээний журмыг баримтлан /100 хүртэл оноогоор/ үнэлж, тохирох үнэлгээг процентон, тоон, үсгэн үнэлгээгээр илэрхийлнэ.      
            8.  Ашиглах ном, сурах бичиг, гарын авлага:
1.      7.62мм-ийн АКМ буудлагын хэргийн заавар 1985 он код 001
2.      Гар гранатын буудлагын хэргийн заавар1971 он код 002
3.      Буудлагын зэвсэг ба гар гранатомётоор буудах арга барил 1984 он код 003



TAFT 101, “Галын бэлтгэл” хичээлийн
хураангуй хөтөлбөр

д/д

Сэдэв

Бүгд цаг
Үүнээс
Лекц
Дадлага
Буудлага
Бие даалт
1
Галын бэлтгэл-1    / 1 кредит /
7.62мм-“ийн Калашниковын автомат АКМ
18
4
8
-
6
2
Давшилт хориглолтын гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, танк эсэргүүцэх гар гранат РКГ-3
18
4
8
-
6
3
Буудлагын зэвсгийн буудлагын анхны дасгал
12
-
6
6
-
Дүн
48
8
22
6
12

Лекцийн хичээлийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
д/д
Сэдэв, түүний агуулга
Цаг
Ашиглах материал, ном сурах бичиг, гарын авлага
1
Буудлагын зэвсгийн бие анги:
       7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ
·         7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ийн төрөл, ангилал, байлдааны чанар, ажиллагааны зарчим,
·         Үндсэн анги механизм, тэдгээрийн үүрэг, харилцан ажиллагаа, задаргаа эвлүүлгээ, тохиолдох гацаа гэмтэл, арилгах арга
4
 Үзүүлэн, сургалтын АКМ, ЦБММакет, хичээлийн конспект, сурах бичиг код 001
2
Байлдааны гар гранатууд:
  • Давшилт, хориглолтын гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, танк эсэргүүцэх гар гранат РКГ-3Е-ийн үүрэг зориулалт, хүчин чадал,
  •  үндсэн эд анги, ажиллагааны зарчим
4
Үзүүлэн, сургалтын гранатууд, зүсмэл гранат, хичээлийн конспект, сурах бичиг код 002
Бүгд
8

Дадлагын хичээлийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
д/д
Сэдэв, түүний агуулга
Цаг
Ашиглах материал, ном сурах бичиг, гарын авлага
1
7.62мм-ийн АКМ-ийн задаргаа, эвлүүлгээ, магазин сумлах дадлага
Норматив №12, 13, 15-ыг хийж сурах
7.62мм-ийн АКМ-ийн анги механизмын харилцан ажиллагаа, тохиолдох гацаа гэмтэл, арилгах аргуудыг буу, макет дээр хийх дадлага
8
сургалтын АКМ, сургалтын сум, ЦБМмакет
2
Гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, РКГ-3Е –г байлдаанд бэлтгэх, шидэх байрлал, сургуулийн гал угсрах, УРГН угсрах, шидэх
8

Сургалтын гал, УРГН гранат, сургалтын гранат
3
Буудлагын зэвсгийн буудлаганд бэлтгэх дадлага (АКМ, РГД-5 гранат)
6
БК 2006, дарцаг, Сургалтын буу, галт хэрэглэл, БИ-8 дуран, секундомер
Бүгд
22


Буудлагын хичээлийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
д/д
Сэдэв, түүний агуулга
Цаг
Ашиглах материал, ном сурах бичиг, гарын авлага
1
Буудлагын зэвсгийн буудлага:
Сургуулийн буудлагын анхны дасгал (АКМ,  байлдааны РГД гранат шидэх)
6
БК 2006, дарцаг, буудлагын хичээлийн конспект, байлдааны  буу, галт хэрэглэл, БИ-8 дуран, секундомер
Бүгд
6

Бие дааж гүйцэтгэх ажлын сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
д/д
Сэдэв, түүний агуулга
оноо
Ашиглах материал, ном сурах бичиг, гарын авлага
1
Буудлагын зэвсгийн бие анги:
       7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ
·         7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ийн төрөл, ангилал, байлдааны чанар, ажиллагааны зарчим,
·         Үндсэн анги механизм, тэдгээрийн үүрэг, харилцан ажиллагаа, задаргаа эвлүүлгээ, тохиолдох гацаа гэмтэл, арилгах арга
2
 Үзүүлэн, сургалтын АКМ, ЦБММакет, хичээлийн конспект, сурах бичиг код 001
2
Байлдааны гар гранатууд:
  • Давшилт, хориглолтын гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, танк эсэргүүцэх гар гранат РКГ-3Е-ийн үүрэг зориулалт, хүчин чадал,
  •  үндсэн эд анги, ажиллагааны зарчим
2
Үзүүлэн, сургалтын гранатууд, зүсмэл гранат, хичээлийн конспект, сурах бичиг код 002
Бүгд
4 оноо
           

TАFT 101 “Галын бэлтгэл” хичээлийн
дэлгэрэнгүй  хөтөлбөр          
1 кредит,
48  цаг
Буудагч  дамжааны  “мэргэшүүлэх” хичээл
Багшийн код IT08
0.5:1.0:2.0:0.5
Багш
Дэслэгч Д.Ганхөлөг
1.  Хичээлийн зорилго: Суралцагчдад буудлагын зэвсэг, гар буу, автомат, гар пулемёт, гранатомёт, гранатууд, ойрын зайн дохионы харвах хэрэгсэл болон дуран, буудлагын онолын хичээлүүдийг судлан сургуулийн буудлагын дасгалын болзолуудыг мэддэг, боловсруулж чаддаг болох. Буудлагын зэвсэгээр буудах арга барил эзэмшүүлэх, буудлагын зэвсэгт хийгдэх үзлэг үйлчилгээ, цэвэрлэгээ тосолгоо хийх, бага хэмжээний эвдрэлийг засдаг болгох, гал удирдах мэдлэг, дадлага, чадвар олгоход оршино.  
2.  Уялдах хичээлүүд: Ерөнхий тактик, цэргийн байр зүй
3.  Хичээлээр олгох мэдлэг, ур чадвар:
Мэдлэг: Бүх төрлийн буудлагын зэвсэг гар буу, автомат, гар болон суурьт пулемёт, танк эсэргүүцэх гар гранатомёт, гар гранатуудын үүрэг, зохион бүтэц, эд анги механизмын харилцан ажиллагаа, буудлагын онолууд, буудлагын зэвсгийн түүхэн хөгжил, цоргих ажиллагаа зэрэг сэдвүүдээр онолын мэдлэг эзэмшсэн байна.
            Чадвар: Буудлагын зэвсгийн бүх төрлийн дасгалуудыг боловсруулах, буудлагын зэвсэгт хийх үзлэг шалгалт, цэвэрлэгээ тосолгоо, буудах арга барил, буудах байдал, хагас задаргаа эвлүүлгээ хийх, буудлагын үед тохиолдох гацаа гэмтлийг засах, бууг хэвийн тусгалд оруулах, гал удирдах мэдлэг, дадлага, чадвар эзэмшсэн байна.
 4.  Хичээлийн сэдэв:
1.    7.62мм-ийн АКМ
2.    Байлдааны гар гранатууд
3.    Сургуулийн буудлагын анхны дасгал
5.  Сургах арга: Лекц, дадлага, буудлага, бие даах ажил
6.  Хичээлийн зохион байгуулалт:
*      Лекцийн цаг 8
*      Дадлагын цаг 18
*      Буудлагын цаг 6
*      Бие даах ажлын цаг 16
7.  Үнэлгээний хэлбэр:
Үнэлэх журам Багшаас сонсогчдын суралцах үйл ажиллагааг кредит үнэлгээгээр /60 хүртэл оноогоор / үнэлнэ.
Үүнээс:
А” - 10 оноо /хичээлийн ирц-2, хичээлийн идэвх-3, тэмдэглэл хөтлөлт-5/
В” - бие даасан ажил, эх зохиол, ном материал судлах -20 оноо
“С”-  сэдвийн хамгаалалт, бичгийн ажил, тестийн дүн -30 оноо
“D”- улирлын /энгийн болон бататгах/ шалгалт-ын комиссын бүрэлдэхүүн шалгалтанд сонсогчдыг кредит үнэлгээгээр 40 хүртэл оноогоор үнэлнэ.
Сонсогчдын сурлагын эцсийн дүн нь багш, шалгалтын комиссоос өгсөн кредит үнэлгээний нийт онооны нийлбэрээр тодорхойлогдож, БХИС-ийн сургалтын бодлого зохицуулалтын алба /СБЗА/-наас гаргасан кредит үнэлгээний журмыг баримтлан /100 хүртэл оноогоор/ үнэлж, тохирох үнэлгээг процентон, тоон, үсгэн үнэлгээгээр илэрхийлнэ.      
            8.  Ашиглах ном, сурах бичиг, гарын авлага:
1.    7.62мм-ийн АКМ буудлагын хэргийн заавар 1985 он код 001
2.    Гар гранатын буудлагын хэргийн заавар1971 он код 002
3.    Буудлагын зэвсэг ба гар гранатомётоор буудах арга барил 1984 он код 003


TaFT 101 “Галын бэлтгэл” хичээлийн
дэлгэрэнгүй хөтөлбөр

д/д

Сэдэв

Бүгд цаг
Үүнээс
Лекц
Дадлага
Буудлага
Бие даалт
1
Галын бэлтгэл-1    / 1 кредит /
7.62мм-“ийн Калашниковын автомат АКМ
18
4
8
-
6
2
Давшилт хориглолтын гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, танк эсэргүүцэх гар гранат РКГ-3
18
4
8
-
6
3
Буудлагын зэвсгийн буудлагын анхны дасгал
12
-
6
6
-
Дүн
48
8
22
6
12


Лекцийн хичээлийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
д/д
Сэдэв, түүний агуулга
Цаг
Ашиглах материал, ном сурах бичиг, гарын авлага
1
Буудлагын зэвсгийн бие анги:
       7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ
·         7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ийн төрөл, ангилал, байлдааны чанар, ажиллагааны зарчим,
·         Үндсэн анги механизм, тэдгээрийн үүрэг, харилцан ажиллагаа, задаргаа эвлүүлгээ, тохиолдох гацаа гэмтэл, арилгах арга
4
 Үзүүлэн, сургалтын АКМ, ЦБММакет, хичээлийн конспект, сурах бичиг код 001
2
Байлдааны гар гранатууд:
  • Давшилт, хориглолтын гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, танк эсэргүүцэх гар гранат РКГ-3Е-ийн үүрэг зориулалт, хүчин чадал,
  •  үндсэн эд анги, ажиллагааны зарчим
4
Үзүүлэн, сургалтын гранатууд, зүсмэл гранат, хичээлийн конспект, сурах бичиг код 002
Бүгд
8


Дадлагын хичээлийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
д/д
Сэдэв, түүний агуулга
Цаг
Ашиглах материал, ном сурах бичиг, гарын авлага
1
7.62мм-ийн АКМ-ийн задаргаа, эвлүүлгээ, магазин сумлах дадлага
Норматив №12, 13, 15-ыг хийж сурах
7.62мм-ийн АКМ-ийн анги механизмын харилцан ажиллагаа, тохиолдох гацаа гэмтэл, арилгах аргуудыг буу, макет дээр хийх дадлага
8
сургалтын АКМ, сургалтын сум, ЦБМмакет
2
Гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, РКГ-3Е –г байлдаанд бэлтгэх, шидэх байрлал, сургуулийн гал угсрах, УРГН угсрах, шидэх
8

Сургалтын гал, УРГН гранат, сургалтын гранат
3
Буудлагын зэвсгийн буудлаганд бэлтгэх дадлага (АКМ, РГД-5 гранат)
6
БК 2006, дарцаг, Сургалтын буу, галт хэрэглэл, БИ-8 дуран, секундомер
Бүгд
22



Буудлагын хичээлийн сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
д/д
Сэдэв, түүний агуулга
Цаг
Ашиглах материал, ном сурах бичиг, гарын авлага
1
Буудлагын зэвсгийн буудлага:
Сургуулийн буудлагын анхны дасгал (АКМ,  байлдааны РГД гранат шидэх)
6
БК 2006, дарцаг, буудлагын хичээлийн конспект, байлдааны  буу, галт хэрэглэл, БИ-8 дуран, секундомер
Бүгд
6

Бие дааж гүйцэтгэх ажлын сэдэвчилсэн төлөвлөгөө
д/д
Сэдэв, түүний агуулга
оноо
Ашиглах материал, ном сурах бичиг, гарын авлага
1
Буудлагын зэвсгийн бие анги:
       7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ
·         7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ийн төрөл, ангилал, байлдааны чанар, ажиллагааны зарчим,
·         Үндсэн анги механизм, тэдгээрийн үүрэг, харилцан ажиллагаа, задаргаа эвлүүлгээ, тохиолдох гацаа гэмтэл, арилгах арга
2
 Үзүүлэн, сургалтын АКМ, ЦБММакет, хичээлийн конспект, сурах бичиг код 001
2
Байлдааны гар гранатууд:
  • Давшилт, хориглолтын гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, танк эсэргүүцэх гар гранат РКГ-3Е-ийн үүрэг зориулалт, хүчин чадал,
  •  үндсэн эд анги, ажиллагааны зарчим
2
Үзүүлэн, сургалтын гранатууд, зүсмэл гранат, хичээлийн конспект, сурах бичиг код 002
Бүгд
4 оноо


“ГАЛЫН БЭЛТГЭЛ” хичээлийг судлах төлөвлөгөө

Сэдэв, хичээлийн дугаар
Хичээлийн хэлбэр
Ноогдох цаг
Сэдэв, хичээлийн нэр, боловсруулах асуудал
Сургалтын материал
Материал хангалт
Ашиглах ном зүй
1
2
3
4
5
6
7
ГАЛЫН БЭЛТГЭЛ-1  / 1 багц цаг буюу 48 цаг/
 Лекц – 8 цаг, Дадлага - 22цаг, Буудлага - 6 цаг, Бие даалт - 12 цаг

1

Сэдэв №1
Лекц, Дадлага,
Бие даалт
18
7.62 мм-ийн Калашниковын автомат АКМ
Хичээл №1
Лекц
4
Буудлагын зэвсгийн бие анги:
       7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ
·         7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ийн төрөл, ангилал, байлдааны чанар, ажиллагааны зарчим,
·         Үндсэн анги механизм, тэдгээрийн үүрэг, харилцан ажиллагаа, задаргаа эвлүүлгээ, тохиолдох гацаа гэмтэл, арилгах арга
Самбар, шохой, үзүүлэн, компьютер, проектор, бэлтгэсэн лекц, электрон хичээл, Сургалтын АКМ, ЦБММакет
001, 003
Хичээл №2
Дадлага
8
7.62мм-ийн АКМ-ийн задаргаа, эвлүүлгээ, магазин сумлах дадлага
Норматив №12, 13, 15-ыг хийж сурах
7.62мм-ийн АКМ-ийн анги механизмын харилцан ажиллагаа, тохиолдох гацаа гэмтэл, арилгах аргуудыг буу, макет дээр хийх дадлага
Үзүүлэн, сургалтын АКМ, ЦБММакет, хичээлийн конспект
Бие даалт
6
Сэдэв №1-ийн хичээл №1-ээр тусгай төлөвлөгөөгөөр бие даалтын ажил
Холбогдох ном, сурах бичиг

2
Сэдэв №2
Лекц, Дадлага,
Бие даалт
18
Байлдааны гар гранатууд
Хичээл №1
Лекц
4
 Байлдааны гар гранатууд:
  • Давшилт, хориглолтын гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, танк эсэргүүцэх гар гранат РКГ-3Е-ийн үүрэг зориулалт, хүчин чадал,
 үндсэн эд анги, ажиллагааны зарчим, цоргих ажиллагааны тухай ойлголт
Самбар, шохой, компьютер, проектор, Үзүүлэн, сургалтын гранатууд, зүсмэл гранат, сургалтын гал, УРГН, хичээлийн конспект

002, 003
2
Хичээл №2
Дадлага
8
Гар гранат РГД-5, РГ-42, Ф-1, РКГ-3Е –г байлдаанд бэлтгэх, шидэх байрлал, сургуулийн гал угсрах, УРГН угсрах, шидэх
Үзүүлэн, сургалтын гранатууд, зүсмэл гранат, сургалтын гал, УРГН,
Бие даалт
6
Сэдэв №2-ийн хичээл №1-ээр тусгай төлөвлөгөөгөөр бие даалтын ажил
Холбогдох ном, сурах бичиг
3
Сэдэв №4
Дадлага,
Буудлага
12
Буудлагын зэвсгийн буудлагын анхны дасгал
Хичээл №1
Дадлага
6
Буудлагын зэвсгийн буудлаганд бэлтгэх дадлага (АКМ, ПМ, РГД-5 гранат)
БК 2006, дарцаг, Сургалтын буу, галт хэрэглэл, БИ-8 дуран, секундомер
003
Хичээл №2
Буудлага
6
Буудлагын зэвсгийн буудлага:
Сургуулийн буудлагын анхны дасгал (АКМ, ПМ, байлдааны РГД гранат шидэх
БК 2006, дарцаг, буудлагын хичээлийн конспект, байлдааны  буу, галт хэрэглэл, БИ-8 дуран, секундомер












Гурав. Сэдэв тус бүрийн сэдэвчилсэн дэлгэрэнгүй төлөвлөгөө

Сэдэв №1

1.    Сэдвийн нэр: 7.62мм-ийн Калашниковын автомат АКМ
2.    Хичээлийн зорилго: 7.62 мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ийн үүрэг зориулалт, ТТӨ, хүчин чадал, ажиллагааны үндсэн зарчим, үндсэн эд анги, механизм, тэдгээрийн үүрэг, анги механизмын харилцан ажиллагаа, тохиолдох гацаа, гэмтэл, арилгах арга, арчлан хамгаалах, хадгалах, цэвэрлэгээ тосолгоо, үйлчилгээ хийх талаар мэдлэг, дадлага, чадвар олгох
3. Сэдвийн зохион байгуулалт: Бүгд 18 цаг. Үүнээс: лекц 4 цаг, дадлага 8цаг, бие даалт 6 цаг
4. Сэдвийн агуулга:
*      7.62 мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ийн үүрэг зориулалт, ТТӨ, хүчин чадал, ажиллагааны үндсэн зарчим,
*       үндсэн эд анги, механизм, тэдгээрийн үүрэг, анги механизмын харилцан ажиллагаа
*       тохиолдох гацаа, гэмтэл, арилгах арга, арчлан хамгаалах, хадгалах, цэвэрлэгээ тосолгоо, үйлчилгээ хийх
5. Хяналтын хэлбэр: Тухайн сэдвээр хичээллээд үнэлэхдээ оюутан сонсогчидын эзэмшсэн мэдлэг, уншиж судлаж, тэмдэглэгээ хийсэн байдал, агуулгын чанарыг үндэслэн асуулт, ярилцлагын хэлбэрээр дүгнэнэ.
6. Сэдвээр ашиглах матөриал:
1.    7.62мм-ийн АКМ буудлагын хэргийн заавар 1985 он код 001

 7. Оюутны бие даах ажил: бууны задаргаа эвлүүлгээний норматив №12, 13, 15ыг хийх, шагайврын дадлага хийх, өгөгдсөн сэдвийн дагуу реферат бичиж шалгуулах
8. Явцын дундын тодотгол: …………………………………………………………….........
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Сэдэв №2

1.    Сэдвийн нэр: Байлдааны гар гранатууд
2.    Хичээлийн зорилго: Байлдааны гар гранатууд Ф-1, РГД-5, РГ-42, РКГ-3е үүрэг зориулалт, ТТӨ, хүчин чадал, ажиллагааны үндсэн зарчим, УЗРГМ галын үндсэн эд анги, механизм, тэдгээрийн үүрэг, анги механизмын харилцан ажиллагаа, арчлан хамгаалах, хадгалах талаар мэдлэг, дадлага, чадвар олгох
3. Сэдвийн зохион байгуулалт: Бүгд 16 цаг. Үүнээс: лекц 4 цаг, дадлага 6цаг, бие даалт 6 цаг
4. Сэдвийн агуулга:
*       Байлдааны гар гранатууд Ф-1, РГД-5, РГ-42, РКГ-3е үүрэг зориулалт, ТТӨ, хүчин чадал
*       ажиллагааны үндсэн зарчим, УЗРГМ галын үндсэн эд анги, механизм, тэдгээрийн үүрэг, анги механизмын харилцан ажиллагаа, арчлан хамгаалах, хадгалах
5. Хяналтын хэлбэр: Тухайн сэдвээр хичээллээд үнэлэхдээ оюутан сонсогчидын эзэмшсэн мэдлэг, уншиж судлаж, тэмдэглэгээ хийсэн байдал, агуулгын чанарыг үндэслэн асуулт, ярилцлагын хэлбэрээр дүгнэнэ.
7. Оюутны бие даах ажил: гар гранатуудын хүчин чадал, зориулалт, ТТӨ-г цээжлэх, УРГН, сургуулийн гал угсрах дадлага хийх, өгөгдсөн сэдвийн дагуу реферат бичиж шалгуулах
7.  Сэдвээр ашиглах матөриал:
Гар гранатын буудлагын хэргийн заавар1971 он код 002
8. Явцын дундын тодотгол: …………………………………………………………….........
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Сэдэв №3

1.    Сэдвийн нэр: Буудлагын зэвсгийн анхны дасгал
2.    Хичээлийн зорилго: 7.62 мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ээр оновчтой буудлага үйлдэх,  хол хэмжих, салхины засвар хийх, тохиолдох гацаа, гэмтэл, арилгах дадлагыг практикт биетээр хийх, буудлагын талбайд буудлагын үед өгөгдөх дохио, командууд, “байлдаанд”, “байлдаанаас гарах”, бууг сумлах, шалгах журмын талаар дадлага, чадвар олгох
3. Сэдвийн зохион байгуулалт: Бүгд 14 цаг. Үүнээс: буудлага 6 цаг, дадлага 4цаг, бие даалт 6 цаг
4. Сэдвийн агуулга:
*       7.62 мм-ийн Калашниковын автомат АКМ-ээр оновчтой буудлага үйлдэх
*       хол хэмжих, салхины засвар хийх, тохиолдох гацаа, гэмтэл арилгах дадлагыг практикт биетээр хийх
*       буудлагын талбайд буудлагын үед өгөгдөх дохио, командууд, “байлдаанд”, “байлдаанаас гарах”, бууг сумлах, шалгах журам
5. Хяналтын хэлбэр: Тухайн сэдвээр хичээллээд үнэлэхдээ оюутан сонсогчидын буудлаганд авсан үнэлгээ, ерөнхий мэдлэгийг буудлагын үнэлгээ чанарыг үндэслэн дүгнэнэ.
6. Сэдвээр ашиглах матөриал:
1. байлдааны буу, галт хэрэглэл
2. хичээлийн конспект
3. дарцаг
4. БИ-8 дуран
5. холбооны хэрэгсэл
6. БК-2006
7. Оюутны бие даах ажил: буудлага хийсний дараа салаан даргын удирдлаган дор буу, дуран хараа, бусад дагалдах хэрэгсэл, иж бүрдэлд үзлэг хийж арчиж цэвэрлэх, тослох болон бусад үйлчилгээ хийх
  
8. Явцын дундын тодотгол: …………………………………………………………….........
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


TAFT 102 “Ãàëûí áýëòãýë” õè÷ýýëèéí
õóðààíãóé õºòºëáºð
2 êðåäèò,
48 öàã
Áóóäàã÷ ìýðãýæëýýð  “ìýðãýø¿¿ëýõ” õè÷ýýë
Áàãøèéí êîä IT08
0.5:1.0:2.0:0.5
Áàãø
Дэслэгч Ä.Ãàíõºëºã

1.      Õè÷ýýëèéí çîðèëãî: Ñóðàëöàã÷äàä áóóäëàãûí çýâñýã, ãàð áóó, ãðàíàòîì¸ò, ãðàíàòóóä, гар пулемет, мэргэн буудагчын винтов зэрэг õè÷ýýë¿¿äèéã ñóäëàí ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí äàñãàëûí áîëçîëóóäûã ìýääýã, áîëîâñðóóëæ ÷àääàã áîëîõ. Áóóäëàãûí çýâñýãýýð áóóäàõ àðãà áàðèë ýçýìø¿¿ëýõ, áóóäëàãûí çýâñýãò õèéãäýõ ¿çëýã ¿éë÷èëãýý, öýâýðëýãýý òîñîëãîî õèéõ, áàãà õýìæýýíèé ýâäðýëèéã çàñäàã áîëãîõ, ãàë óäèðäàõ ìýäëýã, äàäëàãà, ÷àäâàð îëãîõîä îðøèíî.
 
2.      Óÿëäàõ õè÷ýýë¿¿ä: Еðºíõèé òàêòèê, öýðãèéí áàéð ç¿é

3.      Õè÷ýýëýýð îëãîõ ìýäëýã, óð ÷àäâàð:
Ìýäëýã: Á¿õ òºðëèéí áóóäëàãûí çýâñýã ãàð áóó, àâòîìàò, ãàð ïóëåì¸ò, òàíê ýñýðã¿¿öýõ ãàð ãðàíàòîì¸ò, мэргэн буудагчын винтовын çîõèîí á¿òýö, ýä àíãè ìåõàíèçìûí õàðèëöàí àæèëëàãàà çýðýã ñýäâ¿¿äýýð îíîëûí ìýäëýã ýçýìøñýí áàéíà.

       ×àäâàð: Áóóäëàãûí çýâñãийн äàñãàëóóäûã áîëîâñðóóëàõ, õàãàñ çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý õèéõ, áóóäëàãûí ¿åä òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòëèéã çàñàõ, áóóã õýâèéí òóñãàëä îðóóëàõ, ãàë óäèðäàõ ìýäëýã, äàäëàãà, ÷àäâàð ýçýìøñýí áàéíà.
 4.  Õè÷ýýëèéí ñýäýâ:
1.    7.62ìì-èéí òàñãèéí ïóëåìåò ÐÏÊ
2.    40ìì-èéí òàíê ýñýðã¿¿öýõ ãàð ãðàíàòîìåò ÐÏÃ-7â
3.     9ìì-èéí ãàð áóó ÏÌ
4.     Ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë
5.     7.62ìì-èéí ìýðãýí áóóäàã÷èéí âèíòîâ ÑÂÄ
6.     Ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë

5.  Ñóðãàõ àðãà: Ëåêö, äàäëàãà, áóóäëàãà, áèå äààõ àæèë
6.  Õè÷ýýëèéí çîõèîí áàéãóóëàëò:
*      Ëåêöèéí öàã 16
*      Äàäëàãûí öàã 36
*      Áóóäëàãûí öàã 12
*      Áèå äààõ àæëûí öàã 32

7.  ¯íýëãýýíèé õýëáýð:
Үнэлэх журам Багшаас сонсогчдын суралцах үйл ажиллагааг кредит үнэлгээгээр /60 хүртэл оноогоор / үнэлнэ.
Үүнээс:
А” - 10 оноо /хичээлийн ирц-2, хичээлийн идэвх-3, тэмдэглэл хөтлөлт-5/
В” - бие даасан ажил, эх зохиол, ном материал судлах -20 оноо
“С”-  сэдвийн хамгаалалт, бичгийн ажил, тестийн дүн -30 оноо
“D”- улирлын /энгийн болон бататгах/ шалгалт-ын комиссын бүрэлдэхүүн шалгалтанд сонсогчдыг кредит үнэлгээгээр 40 хүртэл оноогоор үнэлнэ.
Сонсогчдын сурлагын эцсийн дүн нь багш, шалгалтын комиссоос өгсөн кредит үнэлгээний нийт онооны нийлбэрээр тодорхойлогдож, БХИС-ийн сургалтын бодлого зохицуулалтын алба /СБЗА/-наас гаргасан кредит үнэлгээний журмыг баримтлан /100 хүртэл оноогоор/ үнэлж, тохирох үнэлгээг процентон, тоон, үсгэн үнэлгээгээр илэрхийлнэ.      

            8.  Àøèãëàõ íîì, ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà:
1.      7.62ìì-èéí ÐÏÊ ïóëåì¸òûí áóóäëàãûí õýðãèéí çààâàð1972 îí êîä 004
2.      40ìì-èéí ÐÏÃ-7 ãðàíàòîì¸òûí áóóäëàãûí õýðãèéí çààâàð êîä 005
3.      9ìì-èéí ÏÌ ãàð áóóíû áóóäëàãûí õýðãèéí çààâàð êîä 006
4.      7.62ìì-èéí ÑÂÄ âèíòîâûí àëáàíû óäèðäàìæ 1978 îí êîä 007


TAFT 101,102,103 “Ãàëûí áýëòãýë” õè÷ýýëèéí
õóðààíãóé õºòºëáºð


ä/ä

Ñýäýâ

Á¿ãä öàã
¯¿íýýñ
Ëåêö
Äàäëàãà
Áóóäëàãà
Áèå äààëò
1
Ãàëûí áýëòãýë-2
  / 2 êðåäèò /
7.62ìì-èéí òàñãèéí ïóëåìåò ÐÏÊ
14
2
6
-
6
2
40ìì-èéí ãàð ãðàíàòîì¸ò ÐÏÃ-7â, ÏÃ-7â ãðàíàò, ÏÃÎ-7â
20
6
8
-
6
3
9ìì-èéí ãàð áóó ÏÌ
14
2
6
-
6
4
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë
14
-
4
6
4
5
7.62ìì-èéí ìýðãýí áóóäàã÷èéí âèíòîâ ÑÂÄ
20
6
8
-
6
6
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë
14
-
4
6
4
Ä¿í
96
16
36
12
32

Ëåêöèéí õè÷ýýëèéí ñýäýâ÷èëñýí òºëºâëºãºº
ä/ä
Ñýäýâ, ò¿¿íèé àãóóëãà
Öàã
Àøèãëàõ ìàòåðèàë, íîì ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà
1
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 7.62ìì-èéí òàñãèéí ÐÏÊ-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì,
  • ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà,   çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÐÏÊ, ÖÁÌÌàêåò, õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 004
2
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 40ìì-èéí ãàð ãðàíàòîì¸ò ÐÏÃ-7Â-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì,
  • ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
  • 40 ìì-èéí ÏÃ-7â-èéí ¿¿ðýã çîðèóëàëò ÒÒª, ¿íäñýí ýä àíãè, àæèëëàãààíû åðºíõèé çàð÷èì
6
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÐÏÃ-7â, ñóðãàëòûí ÏÃ-7â ãðàíàò, õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 005
3
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 9ìì-èéí Ìàêàðîâûí ãàð áóó ÏÌ-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì, ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà 
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÏÌ,  õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 006
4
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 7.62ìì-èéí Äðàãóíîâûí ìýðãýí áóóäàã÷èéí âèíòîâ ÑÂÄ-ûí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì, ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
6
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÑÂÄ,  ÏÑÎ-1 õàðàà,  õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 007
Á¿ãä
16


Äàäëàãûí õè÷ýýëèéí ñýäýâ÷èëñýí òºëºâëºãºº
ä/ä
Ñýäýâ, ò¿¿íèé àãóóëãà
Öàã
Àøèãëàõ ìàòåðèàë, íîì ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà
1
7.62ìì-èéí ÐÏÊ ïóëåì¸òûí çàäàðãàà, ýâë¿¿ëãýý, ñóìëàõ íîðìàòèâ ¹12, 13, 15 áóó ìàêåò äýýð õèéõ äàäëàãà
6
ñóðãàëòûí ÐÏÊ, ñóðãàëòûí ñóì, ÖÁÌìàêåò, ñåêóíäîìåð
2
40ìì-èéí ãàð ãðàíàòîì¸ò ÐÏÃ-7Â, ò¿¿íèé çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý,
íîðìàòèâ ¹12, 13, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà, ÏÃ-7Â ãðàíàòûã áàéëäààíä áýëòãýõ
8
ñóðãàëòûí ÐÏÃ-7â, ÏÃÎ-7â, ñóðãàëòûí ãðàíàò ÏÃ-7â, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
3
9ìì-èéí ãàð áóó ÏÌ-èéí çàäàðãàà, ýâë¿¿ëãýý, ìàãàçèí ñóìëàõ, íîðìàòèâ ¹12, 13, 15 , òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
6
ñóðãàëòûí ÏÌ, ñóðãàëòûí ñóì, ñåêóíäîìåð
4
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãàíä áýëòãýõ äàäëàãà  (ÀÊÌ, ÐÏÊ, ÐÏÃ-7Â, ÏÌ,)
4
ÁÊ 2006, äàðöàã, Ñóðãàëòûí áóó, ãàëò õýðýãëýë, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
5
7.62ìì-èéí ìýðãýí áóóäàã÷ûí âèíòîâ ÑÂÄ ûí çàäàðãàà, ýâë¿¿ëãýý, ìàãàçèí ñóìëàõ äàäëàãà,
íîðìàòèâ ¹12, 13, 15. ÏÑÎ-1 õàðààíû òîðûã àøèãëàí ìýðãýí áóóäàëò õèéõ, õîë õýìæèõ, áóóí äýýð õèéõ äàäëàãà
8
ñóðãàëòûí ÑÂÄ, ÏÑÎ-1, ñóðãàëòûí ñóì, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
6
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãàíä áýëòãýõ äàäëàãà  (ÀÊÌ, ÐÏÊ, ÐÏÃ-7Â, ÏÌ, ÑÂÄ)
4
ÁÊ 2006, äàðöàã, Ñóðãàëòûí áóó, ãàëò õýðýãëýë, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
Á¿ãä
36

Áóóäëàãûí õè÷ýýëèéí ñýäýâ÷èëñýí òºëºâëºãºº
ä/ä
Ñýäýâ, ò¿¿íèé àãóóëãà
Öàã
Àøèãëàõ ìàòåðèàë, íîì ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà
1
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãà:
Ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë  (ÀÊÌ, ÐÏÊ, ÐÏÃ-7Â, ÏÌ,)
6
ÁÊ 2006, äàðöàã, áóóäëàãûí õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, áàéëäààíû  áóó, ãàëò õýðýãëýë, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
2
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãà:
Ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë  (ÀÊÌ, ÐÏÊ, ÐÏÃ-7Â, ÑÂÄ)
6
ÁÊ 2006, äàðöàã, áóóäëàãûí õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, áàéëäààíû  áóó, ãàëò õýðýãëýë, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
Á¿ãä
12


Áèå äààæ ã¿éöýòãýõ àæëûí ñýäýâ÷èëñýí òºëºâëºãºº

ä/ä
Ñýäýâ, ò¿¿íèé àãóóëãà
îíîî
Àøèãëàõ ìàòåðèàë, íîì ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà
3
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 7.62ìì-èéí òàñãèéí ÐÏÊ-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì,
  • ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà,   çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÐÏÊ, ÖÁÌÌàêåò, õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 004
4
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 40ìì-èéí ãàð ãðàíàòîì¸ò ÐÏÃ-7Â-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì,
  • ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
  • 40 ìì-èéí ÏÃ-7â-èéí ¿¿ðýã çîðèóëàëò ÒÒª, ¿íäñýí ýä àíãè, àæèëëàãààíû åðºíõèé çàð÷èì
4
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÐÏÃ-7â, ñóðãàëòûí ÏÃ-7â ãðàíàò, õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 005
5
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 9ìì-èéí Ìàêàðîâûí ãàð áóó ÏÌ-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì, ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà 
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÏÌ,  õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 006
6
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 7.62ìì-èéí Äðàãóíîâûí ìýðãýí áóóäàã÷èéí âèíòîâ ÑÂÄ-ûí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì, ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÑÂÄ,  ÏÑÎ-1 õàðàà,  õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 007
Á¿ãä
10 îíîî















TAFT 102 “Ãàëûí áýëòãýë” õè÷ýýëèéí
õóðààíãóé õºòºëáºð
2 êðåäèò,
48 öàã
Áóóäàã÷ ìýðãýæëýýð  “ìýðãýø¿¿ëýõ” õè÷ýýë
Áàãøèéí êîä IT08
0.5:1.0:2.0:0.5
Áàãø
Дэслэгч Ä.Ãàíõºëºã
1.      Õè÷ýýëèéí çîðèëãî: Ñóðàëöàã÷äàä áóóäëàãûí çýâñýã, ãàð áóó, ãðàíàòîì¸ò, ãðàíàòóóä, гар пулемет, мэргэн буудагчын винтов зэрэг õè÷ýýë¿¿äèéã ñóäëàí ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí äàñãàëûí áîëçîëóóäûã ìýääýã, áîëîâñðóóëæ ÷àääàã áîëîõ. Áóóäëàãûí çýâñýãýýð áóóäàõ àðãà áàðèë ýçýìø¿¿ëýõ, áóóäëàãûí çýâñýãò õèéãäýõ ¿çëýã ¿éë÷èëãýý, öýâýðëýãýý òîñîëãîî õèéõ, áàãà õýìæýýíèé ýâäðýëèéã çàñäàã áîëãîõ, ãàë óäèðäàõ ìýäëýã, äàäëàãà, ÷àäâàð îëãîõîä îðøèíî.  
2.      Óÿëäàõ õè÷ýýë¿¿ä: Еðºíõèé òàêòèê, öýðãèéí áàéð ç¿é
3.         Õè÷ýýëýýð îëãîõ ìýäëýã, óð ÷àäâàð:
Ìýäëýã: Á¿õ òºðëèéí áóóäëàãûí çýâñýã ãàð áóó, àâòîìàò, ãàð ïóëåì¸ò, òàíê ýñýðã¿¿öýõ ãàð ãðàíàòîì¸ò, мэргэн буудагчын винтовын çîõèîí á¿òýö, ýä àíãè ìåõàíèçìûí õàðèëöàí àæèëëàãàà çýðýã ñýäâ¿¿äýýð îíîëûí ìýäëýã ýçýìøñýí áàéíà.
       ×àäâàð: Áóóäëàãûí çýâñãийн äàñãàëóóäûã áîëîâñðóóëàõ, õàãàñ çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý õèéõ, áóóäëàãûí ¿åä òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòëèéã çàñàõ, áóóã õýâèéí òóñãàëä îðóóëàõ, ãàë óäèðäàõ ìýäëýã, äàäëàãà, ÷àäâàð ýçýìøñýí áàéíà.
 4.  Õè÷ýýëèéí ñýäýâ:
4.        7.62ìì-èéí òàñãèéí ïóëåìåò ÐÏÊ
5.      40ìì-èéí òàíê ýñýðã¿¿öýõ ãàð ãðàíàòîìåò ÐÏÃ-7â
6.       9ìì-èéí ãàð áóó ÏÌ
7.       Ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë
8.       7.62ìì-èéí ìýðãýí áóóäàã÷èéí âèíòîâ ÑÂÄ
9.       Ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë
5.  Ñóðãàõ àðãà: Ëåêö, äàäëàãà, áóóäëàãà, áèå äààõ àæèë
6.  Õè÷ýýëèéí çîõèîí áàéãóóëàëò:
*      Ëåêöèéí öàã 16
*      Äàäëàãûí öàã 36
*      Áóóäëàãûí öàã 12
*      Áèå äààõ àæëûí öàã 32
7.  ¯íýëãýýíèé õýëáýð:
Үнэлэх журам Багшаас сонсогчдын суралцах үйл ажиллагааг кредит үнэлгээгээр /60 хүртэл оноогоор / үнэлнэ.
Үүнээс:
А” - 10 оноо /хичээлийн ирц-2, хичээлийн идэвх-3, тэмдэглэл хөтлөлт-5/
В” - бие даасан ажил, эх зохиол, ном материал судлах -20 оноо
“С”-  сэдвийн хамгаалалт, бичгийн ажил, тестийн дүн -30 оноо
“D”- улирлын /энгийн болон бататгах/ шалгалт-ын комиссын бүрэлдэхүүн шалгалтанд сонсогчдыг кредит үнэлгээгээр 40 хүртэл оноогоор үнэлнэ.
Сонсогчдын сурлагын эцсийн дүн нь багш, шалгалтын комиссоос өгсөн кредит үнэлгээний нийт онооны нийлбэрээр тодорхойлогдож, БХИС-ийн сургалтын бодлого зохицуулалтын алба /СБЗА/-наас гаргасан кредит үнэлгээний журмыг баримтлан /100 хүртэл оноогоор/ үнэлж, тохирох үнэлгээг процентон, тоон, үсгэн үнэлгээгээр илэрхийлнэ.      
            8.  Àøèãëàõ íîì, ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà:
1.      7.62ìì-èéí ÐÏÊ ïóëåì¸òûí áóóäëàãûí õýðãèéí çààâàð1972 îí êîä 004
2.      40ìì-èéí ÐÏÃ-7 ãðàíàòîì¸òûí áóóäëàãûí õýðãèéí çààâàð êîä 005
3.      9ìì-èéí ÏÌ ãàð áóóíû áóóäëàãûí õýðãèéí çààâàð êîä 006
4.      7.62ìì-èéí ÑÂÄ âèíòîâûí àëáàíû óäèðäàìæ 1978 îí êîä 007
TAFT 101,102,103 “Ãàëûí áýëòãýë” õè÷ýýëèéí
õºòºëáºð

ä/ä

Ñýäýâ

Á¿ãä öàã
¯¿íýýñ
Ëåêö
Äàäëàãà
Áóóäëàãà
Áèå äààëò
1
Ãàëûí áýëòãýë-2
  / 2 êðåäèò /
7.62ìì-èéí òàñãèéí ïóëåìåò ÐÏÊ
14
2
6
-
6
2
40ìì-èéí ãàð ãðàíàòîì¸ò ÐÏÃ-7â, ÏÃ-7â ãðàíàò, ÏÃÎ-7â
20
6
8
-
6
3
9ìì-èéí ãàð áóó ÏÌ
14
2
6
-
6
4
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë
14
-
4
6
4
5
7.62ìì-èéí ìýðãýí áóóäàã÷èéí âèíòîâ ÑÂÄ
20
6
8
-
6
6
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë
14
-
4
6
4
Ä¿í
96
16
36
12
32


Ëåêöèéí õè÷ýýëèéí ñýäýâ÷èëñýí òºëºâëºãºº

ä/ä
Ñýäýâ, ò¿¿íèé àãóóëãà
Öàã
Àøèãëàõ ìàòåðèàë, íîì ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà
1
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 7.62ìì-èéí òàñãèéí ÐÏÊ-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì,
  • ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà,   çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÐÏÊ, ÖÁÌÌàêåò, õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 004
2
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 40ìì-èéí ãàð ãðàíàòîì¸ò ÐÏÃ-7Â-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì,
  • ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
  • 40 ìì-èéí ÏÃ-7â-èéí ¿¿ðýã çîðèóëàëò ÒÒª, ¿íäñýí ýä àíãè, àæèëëàãààíû åðºíõèé çàð÷èì
6
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÐÏÃ-7â, ñóðãàëòûí ÏÃ-7â ãðàíàò, õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 005
3
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 9ìì-èéí Ìàêàðîâûí ãàð áóó ÏÌ-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì, ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà 
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÏÌ,  õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 006
4
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 7.62ìì-èéí Äðàãóíîâûí ìýðãýí áóóäàã÷èéí âèíòîâ ÑÂÄ-ûí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì, ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
6
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÑÂÄ,  ÏÑÎ-1 õàðàà,  õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 007
Á¿ãä
16


Äàäëàãûí õè÷ýýëèéí ñýäýâ÷èëñýí òºëºâëºãºº

ä/ä
Ñýäýâ, ò¿¿íèé àãóóëãà
Öàã
Àøèãëàõ ìàòåðèàë, íîì ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà
1
7.62ìì-èéí ÐÏÊ ïóëåì¸òûí çàäàðãàà, ýâë¿¿ëãýý, ñóìëàõ íîðìàòèâ ¹12, 13, 15 áóó ìàêåò äýýð õèéõ äàäëàãà
6
ñóðãàëòûí ÐÏÊ, ñóðãàëòûí ñóì, ÖÁÌìàêåò, ñåêóíäîìåð
2
40ìì-èéí ãàð ãðàíàòîì¸ò ÐÏÃ-7Â, ò¿¿íèé çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý,
íîðìàòèâ ¹12, 13, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà, ÏÃ-7Â ãðàíàòûã áàéëäààíä áýëòãýõ
8
ñóðãàëòûí ÐÏÃ-7â, ÏÃÎ-7â, ñóðãàëòûí ãðàíàò ÏÃ-7â, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
3
9ìì-èéí ãàð áóó ÏÌ-èéí çàäàðãàà, ýâë¿¿ëãýý, ìàãàçèí ñóìëàõ, íîðìàòèâ ¹12, 13, 15 , òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
6
ñóðãàëòûí ÏÌ, ñóðãàëòûí ñóì, ñåêóíäîìåð
4
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãàíä áýëòãýõ äàäëàãà  (ÀÊÌ, ÐÏÊ, ÐÏÃ-7Â, ÏÌ,)
4
ÁÊ 2006, äàðöàã, Ñóðãàëòûí áóó, ãàëò õýðýãëýë, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
5
7.62ìì-èéí ìýðãýí áóóäàã÷ûí âèíòîâ ÑÂÄ ûí çàäàðãàà, ýâë¿¿ëãýý, ìàãàçèí ñóìëàõ äàäëàãà,
íîðìàòèâ ¹12, 13, 15. ÏÑÎ-1 õàðààíû òîðûã àøèãëàí ìýðãýí áóóäàëò õèéõ, õîë õýìæèõ, áóóí äýýð õèéõ äàäëàãà
8
ñóðãàëòûí ÑÂÄ, ÏÑÎ-1, ñóðãàëòûí ñóì, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
6
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãàíä áýëòãýõ äàäëàãà  (ÀÊÌ, ÐÏÊ, ÐÏÃ-7Â, ÏÌ, ÑÂÄ)
4
ÁÊ 2006, äàðöàã, Ñóðãàëòûí áóó, ãàëò õýðýãëýë, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
Á¿ãä
36


Áóóäëàãûí õè÷ýýëèéí ñýäýâ÷èëñýí òºëºâëºãºº

ä/ä
Ñýäýâ, ò¿¿íèé àãóóëãà
Öàã
Àøèãëàõ ìàòåðèàë, íîì ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà
1
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãà:
Ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë  (ÀÊÌ, ÐÏÊ, ÐÏÃ-7Â, ÏÌ,)
6
ÁÊ 2006, äàðöàã, áóóäëàãûí õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, áàéëäààíû  áóó, ãàëò õýðýãëýë, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
2
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áóóäëàãà:
Ñóðãóóëèéí áóóäëàãûí 1 äàñãàë  (ÀÊÌ, ÐÏÊ, ÐÏÃ-7Â, ÑÂÄ)
6
ÁÊ 2006, äàðöàã, áóóäëàãûí õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, áàéëäààíû  áóó, ãàëò õýðýãëýë, ÁÈ-8 äóðàí, ñåêóíäîìåð
Á¿ãä
12





Áèå äààæ ã¿éöýòãýõ àæëûí ñýäýâ÷èëñýí òºëºâëºãºº

ä/ä
Ñýäýâ, ò¿¿íèé àãóóëãà
îíîî
Àøèãëàõ ìàòåðèàë, íîì ñóðàõ áè÷èã, ãàðûí àâëàãà
3
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 7.62ìì-èéí òàñãèéí ÐÏÊ-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì,
  • ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà,   çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÐÏÊ, ÖÁÌÌàêåò, õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 004
4
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 40ìì-èéí ãàð ãðàíàòîì¸ò ÐÏÃ-7Â-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì,
  • ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
  • 40 ìì-èéí ÏÃ-7â-èéí ¿¿ðýã çîðèóëàëò ÒÒª, ¿íäñýí ýä àíãè, àæèëëàãààíû åðºíõèé çàð÷èì
4
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÐÏÃ-7â, ñóðãàëòûí ÏÃ-7â ãðàíàò, õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 005
5
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 9ìì-èéí Ìàêàðîâûí ãàð áóó ÏÌ-èéí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì, ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà 
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÏÌ,  õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 006
6
Áóóäëàãûí çýâñãèéí áèå àíãè:
  • 7.62ìì-èéí Äðàãóíîâûí ìýðãýí áóóäàã÷èéí âèíòîâ ÑÂÄ-ûí áàéëäààíû ÷àíàð, àæèëëàãààíû çàð÷èì, ¿íäñýí àíãè ìåõàíèçì, òýäãýýðèéí ¿¿ðýã, õàðèëöàí àæèëëàãàà, çàäàðãàà ýâë¿¿ëãýý, òîõèîëäîõ ãàöàà ãýìòýë, àðèëãàõ àðãà
2
¯ç¿¿ëýí, ñóðãàëòûí ÑÂÄ,  ÏÑÎ-1 õàðàà,  õè÷ýýëèéí êîíñïåêò, ñóðàõ áè÷èã êîä 007
Á¿ãä
10 îíîî

                      


1 comment: